BirAlparslanAnnesi Feyekum bence olmamalı.. böyle bir dönemde böyle bir zamanda çok iyi düşünmeli malesefki
Aenia Feyekum Kendi adıma konuşursam bir tanesi bana yetti Allah ona sağlık, ömür, isteyene de gani gani evlat versin 😊 4.5 yaş ideal diyenler oluyor, çevremde de genellikle ilk çocuk 4.5 yaş araligindayken 2. Çocuğu olanlar var 😊
Nur2021 Feyekum 19 aylik olacak benimki,dusunmuyoruz simdilik. Oncelikle bi alerji tedavisi olmam lazim bikac ay surer. Sonra insallah istiyorum 😊
Ayazinannesiseyda Benim oğlum da 21 aylık ben de düşünüyorum ne zaman diye de sanırım üç yaşına girdiğinde düşüneceğim kısmet olursa kreşe falan gider büyümüş olur sağlam kafayla ikisine yeterim insalah şu an olsa ikisini kaldiramam
UcuBulunamayanBant Feyekum bence bu insanin kendini hazir hissetmesiyle alakali bisey ikisine birden yetebilecegini dusunuyorsan yaparsin benim fikrim bu yönde. Benim oglum 17aylik suan 2aylikta hamileyim kimine gore erken kimine gore tam zamani diyolar. Ben zaten bu sekilde istiyodum mesela tam rahata erdim deyip tekrar sar basa yapmak istemiyorum yasimda ilerliyor diye. Ama birincisi buyusun ikincisi oyle olsun diyenlerde var bu kisiyle alakali.
ikizannesi000 Feyekum istiyorsanız idal bir zamn bnce sizin için ikizleirmi var benimde 13 aylık Allah nasip ederse 4 5 yasına giirnce düşünüyorum birdaha ikiz olma ihtimali var bide o korkuyla şuanlık erken bizim için 😂
Feyekum ikizannesi000 benim de ikiz karnım var ilkinde tutmadı 2.d3 de tutmaz 🤭😁mayısta 4 yaşına girecek kreşe vercem ins ondan sonra belki olur
Esesay 6 ay 24 günlük olan kızım, ve 9. Haftalık hamile olan ben dualarinizda unutmayın nasıl bakicam bilmiyorum 😓
Sedakbyk Feyekum oglumun dorduncu yas gununde kızım 3 aylıktı bence zamanı hayırlısı olsun inşAllah 💐