Aslinda bezle alakali degil ama göbegi dusmedigi icin alttan yapiyorm oda bantlari canini yakmasin diye biraz gevsek bagliyorm pipisini icin3 versemde kenari bos kaliyo.bez bantlarinin ust ustte mi gelmesi lazim acaba nasil yapiyorsunuz siz? Ust degistirmktn hasta edecegim bebegimi;(