defnes32 evet çalışıyorum. İş yerne de kendi yemeğimizi götürüyoruz eşimle. Haftanın 1 günü bakliyat yemeği, bakliyatlı salata
2 gün sebze
1-2 günde pratik bir şeyler hazırlıyorum. Evde çocuk olunca çorba ve yemeği akşamdan hazırlamaya çalışıyorum. Ama her zaman olmuyor . Öyle teferruatlı yemekler yapmıyorum. Kızartma yapmıyorum. Nadiren .buzlupa sürekli kavrulmuş kıyma, et , köfte hazır ediyorum. Sağlıklı yemeye çalışıyoruz olduğu kadar ya .. Allah a şükür olmamasından iyi diyorum