guzide18- bizim ilk 3-4 hafta günde 2-3 kez kaka yapıyordu. Artık günde bir bazen 2 günde bire düştü, ben de korkuyordum ama doktoru normal olduğunu söyledi. 4 günden fazla yapmazsa sorun var demekmiş 😊 o kasılmalar bacakları karna çekmeler ıkınmalar gazdan aslında, kaka yapınca gaz da çıktığı için rahatlıyor bebişler. Youtube dan gaz masajlarını izleyebilirsiniz, benim elim hep bebeğimin karnında, rahatlatıyor epey ♥️