arkadaşlar bir aydır düzelir gibi oluyor ama geçmiyor kesinlikle dilimde küçük aftlar çıkıyor emziriyırum bebeğimin süt alerjisi var diyet yapıyorum bağışıklığım düşmüş olabilir de nete yazdım korkmadım değil yaşayan oldu mu hiç emzirirken yaşayan oldu mu geçmiyor