GezginPaNDa Rahat değiliz sorun orda. Bu evde 1. Kat ısınmıyor rutubet var ayrıca o onu demiş bu bunu demiş eşim takıyor ben sindirsemde ufak tefek meseleleri o sindiremiyor sürekli kavga ediyoruz. Mesela annem 2000 tl vermezsen bana çocuğa bakmam dedi 3 gün. Eşimde sürekli torununa parayla bakan kadın senin annen diyor. Yine aynı şekilde babamda 2000 kira istedi bu aydan itibaren öyle olunca eşimde 4000 vereceğimize buraya gider daha iyi bi evde otururuz biraz daha fazla verip hemde yüz göz olmayız dedi