Kızlar kızım normalde ilk yarım saatini derin uyur. Uyuttum yatağa koydum su içmeye kalktım. Ağlama huyu da çok yoktur ama bi baktım kıyamet kopuyor kesin düştü dedim . Yatağımız da yüksek 😥 şu an keyfi yerinde ama ben hiç iyi değilim ellerim titriyor