Merhaba benim bebeğimde ayakta sallanarak uyumuyordu uyudu deyip ayaklarımdan indirdiğimde uyanıyordu hemen . 3,5aylıkken ninni açarak uyutmaya başladım eğitim almadım bende sadece araştırma yaparak öğrendiklerimi uygulamaya başladım . Sizde uyku rutini yapmaya başlayın pijama giyimi , sevdiği uyku arkadaşı , mama ya da meme sonrasında emzik alıyorsa emzik gibi uyku öncesi yaparsanız bir süre sonra alışıyorlar . Ninni açın eğerki ağlamaya başlıyorsa yanında olduğunuzu hissettirin , saçını okşayın , öpün . Benim kızım ilk başlarda 45dk boyunca hiç uyumadı ağladı beşiğinde kucağıma almadan hep sakinleştirmeye çalıştım ve bir süre sonra uyudu en önemli şey sabır ve kararlılık . beşiğine koydunuz ağlamaya başladğında kucağınıza alırsanız bunu alışkanlık haline getirir ve uyumamak için direnir . Eğerki katılacak kadar ağlıyorsa tabiki kucağınıza alın