Herkese merhaba. Oğlum 4 ay 20 günlük. Zaten aşırı huysuz, sürekli ağlayan bir bebek. Ama biraz da olsun düzelmiş gibiydi. Şimdi yaklaşık bir haftadır eskiye döndü. Sürekli ağlıyor. Eşi hep ağzında ve aşırı derece de salyası akıyor. Bugün sabah baktığımda buna denk geldim. Çok minik. Diş mi çıkarıyor acaba? Bilen yardımcı olabilir mi?
