Hohomoromu Canım ben bronşit olmuştum, doktorun isteği üzerine röntgen çektirdim, kendi doktorumuza sordum sorun olmaz emzir demişti bende emzirmiştim ama yine de kimi emzirme kimi emzir diyor tabi bi BT kadar radyasyon olmuyor röntgende yine de bilemedim 🤷♀️