Elif5an beslenmeye mutlaka emzirme ile başlıyorum, sütüm bitene kadar emziriyorum sonra onun açlığına göre(artık ağlamasından, saldırmasından anlıyorum ne kadar aç 😊) yatağında mama içiriyorum ve öylece uyuyor tekrar. Bazen mememde yoruluyor ve tam ememiyor, o zaman da zorlamıyorum bebişi kalan sütümü sağıyorum önce onu veriyorum biberonla sonra yine en son mama