Kızlar internette 6 aylık bebeğin gündüz uykusunun toplamda 4-5 saat olduğu yazıyor. Şimdi şöyle benim bebeğim uyutursam uyuyor ama gece uykusu çok bölünüyor saat 9 da uyuduysa 2 saatte bir uyanıyor ama tamamen değil ben onu hafif emzirerek uykuya geri döndürüyorum 10 dk içinde ama emzirmesem az ağlasa uykusu açılır yani. Ama birkaç gündür günde toplam 2.5-3 saat uyuyor bu şekilde uyursa gece 1 kere uyanıyor acıktığı için 3-4 gündür bunu gözlemledim. Sizce gündüz uykusu bu kadar olsa yeterli olur mu? Yoksa yine daha fazla uyumasını saplayıp gece uyanmasına çare mi bulmalıyım ? Ama gece uyanması bu güne kadar hep böyleydi yenidoğan dönemi hariç 💐