Oziizo yani 120 günden sonra mı başlıyor atak 90 günden sonra mı ,biz mahvolduk normalde de kolik bebek ama 1 haftadır ne gece ne gündüz uyumuyor dün gece toplasan 1 saat uyumamıştır sabah oldu yok öğlen oldu yok öğlen 1 de zar zor uyuttum 10 dk sonra ağlayarak geri uyandı var mı bizim gibi olanlar ya atak bitince geçiyor mu ne zaman geçiyor:(