079aslankuzusu Kızım 7.5 aylık gece cok sık kalkıyo anne sütü alıyo biraz tok tutması için devam sütü ne verebilirim
Gulumm52 079aslankuzusu ben hipp veriyorum içeriği daha iyi demişti doktorumuz 16 aylık kızım hâlâ veriyorum
Mmeelliikkeee 079aslankuzusu bizim ki aptamil kullanıyor gece uykusundan önce ki bi tık fazla gün içine göre gece uyanmaz . Yani o aylar da öyleydi 7-8 saat kalkmaz sabah kalkınca ben ilk yine mama sonra kahvaltı veriyordum
hulya09 079aslankuzusu bence anne sütü alıyorsa gerek yok gıda alıyor zaten savdigi tok tutan yemek ara öğün tarzı olan şeylerden vermek daha iyi ben öyle yaptım ve küçük daha gece uyunmasi normal emmek ister acıkır
Morcivert061 079aslankuzusu emerek uyuyorsa açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor. Sen mama versende uyanicak yani canım. Önce gece memeyi kesmen lazım. 2 kızım var ikiside emerek uyuyordu. Büyük kızım memeden kesince uykusu düzene girdi. Küçük hala aliskanliktan uyaniyor