Ikizannesi6034 O aylarda genelde yeme konusunda sorunlu oluyor maalesef. 3-4. ay arası. Zamanla duzeliyor ancak 6. Aydan önce geçmemelisiniz. Bende cok acele ettim yemiyor bari ek gidayla degisik birseyler tadsin istedim. Doktorumuz izin vermedi bebeklerin sindirim sistemi zarar gormemesi adina erteledim.