Bebeğim 6 ay 27 günlük bu gece ateş 1 gibi başladı sabaha kadar uyumadı nerdeyse 1 saatte 1 uyandı ağladı emzirmek istedim fazla emmedi ateşi çıkmıştı derecem olmadığı için ölçemedim o anlık ama belliydi yine yükseldiği damağına bakmaya çalışınca daha çok ağlıyor su içerken bile ucunu çiğniyor ilk kez bu kadar ateşlendi acaba dişmi çıkarıyor kaç gün sürücek böyle canı yanıyo ağlıyo 🥺 ev bazen çok sıcak oluyo dışarı hava aldırmaya çıkarmalımıyım şuan bile ateşi var belli calpol çok fayda etmiyo gibi ne yedirebilirm