Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık olmak üzere. Gündüzleri 3.5 saatte bir sürekli ek gıda veriyorum bişeyler emiyorda ama emmesi genelde hep az 1-2 dk emer keyfi olarak çünkü artık onunla doymuyor . Gündüzleri 3 kez kaka yapar çiş sıklığı eh işte bezi .. ama gece yatmadan önce de doyurup yatırıyorum 9 da 12 de kalkıyor emiyor yatıyor sabah 5 ten sonra çok mızmızlanıyor ve bezi ıslak değil bir kez ıslanıyor sadece normalde 9 a kdr uyur 7 de uyanıyor çok aç olduğu için sütüm az geliyor tabi ki nasıl yapmam gerekiyor