Sdfaks kendisinin cok istemesi lazım 20 yıllık birine de bıraktıramazsınız. Ancak sınır belirleyebilirsiniz, işteyken içsin eve gelince duş alsın bebek uyuyana kadar içmesin. Bınunla ilgili sigara pasif içiciliginin bebeğe zararlarını netten bulup okuyabilirsiniz. Yani açıkçası gebelik öncesi sigara içen biriydim çok içmiyorum ama 1 paket 1 hafta gidiyor. Şimdi bebeğim doğup 6 aylık olsa da günde 1-2 yine içsem diye bekliyorum. Sigara bağımlılığı en igrenc bagımlılık bence insan kurtulamıyor her yolu denedim günde 3 taneye düşünebildim. Düşünün gebelikte bile aklım içeceğim zamanda 😔 yani kızımda yine gebelikte bıraktım ilk 6 ay içmedim sonrasında yine içtim. Hamilelikte belki bırakırım diyordum olmadı olmuyor