Kızlar selam bebeğimin burnu çok derinden tıkanmış sanırım serum fizyolojikle yıkama yapıp aspiratörle çekiyorum hiçbirşey gelmiyor ama tıkalı yani nefes alamıyor bundan önce burun akıntısı şikayetimiz vardı niye böyle oldu anlamadım nebülizatör siparişi verdim onun dışında burun açıcı spreyler varmış varmı kullanan 4 aylık bebek için burun açıcı sprey hiç olmadı onu kullanayım bari diyorum lütfen dönüş yapın