Derindeniz1 Kızlar kızım 8. Ayına girdikten sonra bir şey oldu sürekli mız mız ağlıyor uyumuyor geceleri saatlerce uyanık bir huysuzluk var üstünde sizinde 8. Ayda böyle oldu mu
Aselmina1906 Derindeniz1 tamda benm kızımm aglayark saat başı uyanıor geceleri düzen bitti tamamen bizde mızmız 🥹🥹
Melekbas Derindeniz1 atak ve disden dolayi bizimde oyleydi sonra normale dondu atak da neredeyse bir ay suruyor malesef
Eliz13 Ay zor geçiyor atan dönemi sanırım bizde baya zorlandık kendi kendine uyuyan bebeğim kucakta sallanmaya başladı bu dönem çok sık uyanıyordu şuan 10 aylik tam düzelmedi ama çok kötü de değil diyebilirim 🙏🥴
Derindeniz1 Eliz13 bizde de durum aynı kendi kendine uyuyan bebemi şimdi ayağımda sallıyorum bu gece 5 de uyuduk
Derindeniz1 Melekbas bizim de daha dişler çıkmadı ondan da şüpheleniyorum bir ay ise işimiz zor daha başındayız biz 😂
Derindeniz1 Haffuse ay Allah razı olsun bir patlasaydı yavrum rahatlayacaktı forumda dolaşırken görmüştüm bir anne yazmıştı bebemin dişi çıkana kadar benimkiler dökülecek diye haklıymış 😂
Haffuse Derindeniz1 sorma ya, bi de biri bitiyor digeri basliyor🥲 bi kere basladi mi cikmaya artik tamamlanana kadar diş sezonu🥲🥲🥲 Kizim da azi dislerini cikariyor👻👻👻