Lütfen üzülmeyin ve öncelikle bu olumsuz düşüncelerden uzaklaşın. Bebeğimi 9 ay karnımda nasıl besleyip büyüttüysem, şimdi de öyle besleyebilirim diyip vücudunuza inanın. Sıcak suyun altında masaj yapın, bol bol emzirin, uyuyun. İnanın gelecek. Hepsi geçecek.. Ben de sezaryen oldum. ilk başlarda sizin gibi mama takviyesi yaptık mecbur, şuan sadece meme ile devam ediyoruz. Ve Bestlak damla kullanın sütü arttırıyor gerçekten, erken başlamadığma pişman olduğum bir şeydi.. Kendinize inanın💕