merhaba bende bebegimi sütten keseli bugün 5. gece
ilk sabah uyandigimda kolumu kaldiramadim acıdan şişlikten, sistikce elimle sagdim hep rahatlaticak kadar, dünden beri azalmaya basladi ilk gün ki gibi şişmemeye basladi ama gun icinde ara ara elimle sagdim masaj yaparak ,pompayla sagarsak daha cok dolacagi icin el oneriliyor.
yine sisiyor sagmam gerekiyor ama ilk iki gunden iyi umarim en kisa zamanda biter