İyi geceler anneler bir hafta olucak kızım 3 yaşında karın agırısı ve kusma başladığı ilk gün hastaneye götürdüm bağırsak enfeksiyonu dendi antibiyotik probiyotik vs başlandı evde kim varsa hepsine geçti bizler iyileştik kızımda iki gündür kusmuyordu bugün ilk kez bişeyler yedi bir kez çıkardı ilaçlarıda bitti başına gelen var mı karnından sürekli sesler geliyo doktorda pazartesiye kadar yok maalesef