Serenaay Ben gümüş kapak kullanmıştım ve onun sayesinde geçtiğine inanıyorum. Hastaneye, sağlık ocağına her gittiğimde kullanma, hep ıslak kalıyor sağlıksız vs dediler. Kullanmayı her bıraktığımda yaralarım arttı, minik de olsa kanamalar oldu ve canım daha da çok acıdı. En sonunda onları dinlemeyip düzenli kullandım, içinde süt biriktikçe döktüm ve kapakları sık sık kaynar suyla temizledim, kendimi de bu sürede kuruladım ama hiç kıyafet vs değmesine izin vermedim. Sonra kısa süre içinde iyileşti.