Kızlar 10 aylık bebeğim geceleri çok Kalkıyor ama uyur bi vaziyette kucağıma aldığımda hala uyuyo oluyo ve sürekli haraket etmek istiyo beşiğinde rahat edemiyordur diye kendi yatağımıza alıyorum yüne aynı şey sürekli haraket ediyo kalkıyo falan ama hep uyur bi vaziyette oluyo meme verdiğimde meme de uyuyo geri yatırıyorum sizce ne yapmalıyım böyle bi durum yaşayanınız var mı