4ay 4 günlük kızım var nerdeyse 20 gündür falan çok iştahsız zaten 3,5aylıkken memeyi bıraktı sütüm gitti sadece mama içiyor ama bu aralar onuda zorla veriyorum. Tip olarak minyon tipli zayıf dogdu ama şimdiye kadar heray 1 kilo alırken bu ay sadece 300 gr almış hem çok hareketli hemde şuan çok iştahsız napıcam bilmiyorum 😞😞😞