Kızlarrrr 😔Atak haftalarıyla nasıl baş ettiniz ? 5. Hafta atağında bile yıldım. Akşamüstü 4 den beri uyuyamadı. Sürekli emmek istiyor tam uyuyor 10 dk sonra ağlamaya başlıyor gazını çıkarıyorum tam uyucak tekrar mızlıyor. Bir türlü uykuya dalamıyor huzursuzluğu çok. Kucakta gezdiriyorum ninni söylüyorum sarılıyorum sakinleştirmeye çalışıyorum çok yoruldum stresimi hissetmesin diye napacağımı şaşırdım. Fön makinesi sesi bile işe yaramıyor