Prenses_annesi04 ya elbette sonuçta fitil de kullanmak gerekiyor bazen. Benim isyanım çocuğa mama verir gibi fitil verenlere 2 gün oldu kaka yapmadı diyip kulak çubuğuyla uyarı verenlere. Fitil de bir çaredir. Ama son çaredir. Ayrıca sürekli kabızlık yaşanıyorsa demek ki bir yerlerde bir yanlışlık vardır. Bebek emiyorsa demek ki anne güzel beslenmiyor, mama alıyorsa belki maması yaramıyor. Ek gıda alıyorsa yeterince lifli besledin mi çocuğu, bir şeye alerji mi oldu? Bizim millet alerji dedi mi eli yüzü kızarırsa diye anlıyor. Hayır kabızlık, ishal, bulantı bunlar da alerji sebepli olabilir. Bu sorgulamaları yapmadan hop fitil popoya hop fitil popoya bu insanlara isyanım.