Şu forumda kabızlık konulu onlarca yazı okudum. Lütfen artık bebeklerin popişlerine fitil sokmayı kulak çubuğuyla yağ sürmeyi falan bırakın. Bebeklerin poposunu rahat bırakın. Kabızlığı çözümü fitil değildir. Kulak çubuğu değil. Ruhum daraldı bebeklerin popişinden ne istiyorsunuz. İlk aylarda ise sadece anne sütü alıyorsa 10 gün kaka yapmaması normal. Anne sütü çok iyi sindirilir bazen barsağında kaka olmaz çocuğun. Bilim adamları mis gibi probiyotik prebiyotikler üretmiş. İshal durumunda verirsin, kabızlıkta verirsin, gazı varsa verirsin. Minicik yavruların popolarını rahat bırakın artık. Bu fitilleri böyle reçetesiz satan eczaneleri de şikayet etmek gerekir vallahi daraldım bunaldım.