Merhaba herkeze hayırlı aksamlar. Kızlar 1 haftadan uzun süredir kaşıntı vardı bugün kadın doğuma gittim ne enfeksiyon ne mantar hiç bişey yok sadece sol yumurtalık da minik minik 1 den fazla kist olduğunu söyledi kötü huylu değildir korkma dedi smear testi aldı ve bugün fark ettim ki erkek tüğü gibi göğsümde kıllar çıkmış saatlerce ağladım kistle alakası olabilirmi hormanlarıma baktırmalımıyım ve sağlık ocağı hormon testi yapıyormu kızlar 🥺🥺