Kızlar 1 yaşında bebeğim var geceleri hep emerek uyuyor meme açık büfe doğduğundan beri gece ne zaman ağlasa emer hemen geri dalar ama artık çok zorlanıyorum beşiğine alıştırmaya çalışıyorum bu sefer de gece boyu 10 kez kalkıyorum emzirmek için nasıl ilerlemem lazım bilen var mııı??