Oğlum çok zor bir çocuk ve artık kendimi sıkmaktan tutmaktan ağlama krizleri yaşıyorum. Nereye gidersem gideyim dirlik vermiyor. Konuşamıyor bunun da etkisi var psikoloğa da götürdük bir sorun görmediler yani konuşma Geriliği var dendi. Tam birseyleri düzelecektik (ekran vs) deprem oldu ailemin yanına geldim. Düzen yine bozuldu. Aşırı yaramaz ve arsızlık yemek yememe uyumak istememe hepsini yasiyoruz. Dışarı cikiyoruz el tutturmuyo birakin basini alip gidiyor. Yolda buldugunu eline aliyor agzina aliyor. Cekmeceleri acip üstüne cikiyor masalarin uzerinden indiremiyorum. Ne oturdugumdan ne yedigimden hicbir sey anlamiyorum.. Yani bunlari yazmak bile beni mutsuz ediyor evladini sikayet eden bir anne gibi bu seferde vicdan azabi cekiyorum. Bilmiyorum ama artık cok üzülüyorum..