Kızlar merhaba sizden bı fikir istiyorum 8 Mart’ta kızımın doğum günü anı kalması için çok istiyorum bir şeyler yapmak böyle az maliyetli ama güzel bir sey ne yapabilirim ki acaba İstanbul Tuzla da oturuyorum acaba diyorum bı fotografcida konsepli çekimler yapıyorlar ya ondan mı yaptirsam ama o da çok para dimi 🥺🥺ne yapicam çok kararsizim