ruzgar_mom 1 yaşından beri lazımlık var tuvalet adaptörüde ara ara anlatıyordum aynı şekilde pişik olduğunda hava alsın diye açık bıraktığımda teklif ediyordum gel yapalım buraya diye.Artık bezden iyice rahatsız olmaya başlamıştı.Sabah ani bir kararla başladık .Akşam üzerine kadar biraz zorladı 10 dk da bir çişi geldi.Sürpriz yumurtayı çok seviyor babası akşama alıcak diye söz verdi.Kız kardeşim annem ufak hediyeler aldı teşvik ettik 😂İkinci gün kendi söylemeye başladı.3 hafta oluyor neredeyse dışarı çıktığımızdada 2 saatten fazla tutuyor parka falan çıkıyoruz sorun olmuyor çok şükür.Çocuğun hazır olması en önemlisi.Kızımda bende hiç yıpranmadık