miniktosbagam mucizem3006 mantar olmuş gibi duruyor sanki bi de baştaki tırnağı hariç diğerleri çok uzamış gibi geldi bana
isimsizanne1 Mantar olmuş ayrıca yanlış anlamayın ama hem tırnakları uzamış hem baş tırnağı batık oldu olucak çok kötü bi kesiş canı acır
mucizem3006 Çok fazla gıdık alıyor derin uykusunda bile ayağını ellettirmiyor çok zor kesiyorum maalesef