Kızlar bebeğim 2 aylık deprem bölgesindeyiz ve sütüm kesildi korkudan mama kullanıyoruz sma comfortla başladık kabızlık yaptı, golden goata geçtik ilk başlarda kakasını yaptı rahattı ama suan yine kabız hem kabızlık gaz sorunu yapmayacak hemde kilo alımına iyi gelecek mama önerisine ihtiyacım var yardımcı olur musunuz