Kızlar merhaba benim bebeğim doğduğundan beri anne sütü alıyor ben de boş vakit buldukça sağım yapıp buzluğa koyuyorum, bir yere gittiğimde bebeğimi anneme bıraktığımda sütlerimden de götürüyorum annem biberonla ısıtıp veriyor. ben de bazen sütümü yetersiz bulduğumda yedek sütlerden ısıtıp biberonla veriyorum şuan bebeğim 5 aylık ve son 3 haftadır asla biberonu almıyor, normal emmesinde hiçbir problem yok ama biberonu kabul etmiyor diliyle itiyor ve sinirleniyor, ben de endişelendim onu anneme bırakıp bir yere gitmem gerektiğinde ne yapacağım nasıl beslenecek biberon reddinin bir çözümü var mı?