İyi akşamlarınız olsun arkadaşlar🙋🏻♀️ oğluma 2 yaş göz muayenesi yaptırmak istiyorum da direkt göz bölümünden mi randevu almalıyım yoksa çocuk sağlığından alıp onların mı yönlendirmesi gerekir. Bilgilendirir misiniz?😌 Bu arada gözünde herhangi bi sorun yok 1 yaşında da yapılmıştı.