Alyauslu
Ben sezeryan oldum. İlklerden dikişime geldiği için takamıyordum aldığım korseyi ama trendyolda çıtçıtlı bady tarzı olan vardı onu aldım o kadar memnun kaldım ki üzerine de normal ayarlanabilen korse taktım. Doğum yapalı 37 gün oldu sezeryan göbeğim gitti denir yani