SinemD_ Merhaba arkadaşlar , sezeryan sonrası el ve ayaklarınız da şişlik ayriyetten uyuşma oldu mu , olduysa sebebini biliyor musunuz ne zaman geçer 😔
Cherry95 SinemD_ off nasıl şişmiştim 😂 annemler korkuyordu iğne koysak patlayacak diyordu. Varis çorabı öneririm. Şişlikler de 1 haftadan sonra inmeye başladı yavaş yavaş. Şuan 28 gün oldu doğum sonrasında. Hala ödem var ama baya az.
SinemD_ Aslında çok fazla su tüketiyorum ama , yarın doktor kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek ne önerecek. Ona göre sizlere de söylerim kızlar
Linabuse1002 SinemD_ sezeryandan sonra 2 3 gun elım ayagım balon gıbıydı ama ındı suan uyuşmada sadece kesiğimin oldu yerde uyuşukluk var