Kizlar bebegim 3 aylık. Sütüm yeterli çok şükür ama bebeğim çok az emiyor.yani hep böyleydi.2 saatte bir emziriyorum. Mama kullanmiyoruz. En fazla 10 dk emiyor genelde 5-6 dk. Sonra kafasini geri atiyor bırakıyor yada itiyo kendini. Yani o süreden sonra çok zorlasam alir ama beni de bunaltiyor. Günlük cisli bez sayisi da 5 i geciyor. Hatta iki uc kere kaka da yapıyor ama anlamiyorum bu kadar kisa sure emip doyabilir mi?