Krbk oğlum 14 aylık. Gündüzleri sadece uyumaya geçerken emiyor, 1 kere uyursa 1 kere, 2 kere uyursa 2 kere emiyor. Ve gece uykusuna geçişte emiyor, gece de 2 3 kere falan işte kaç kere kalkarsa emiyor. Onun dışında bizim tüm yediklerimizden yiyor. 3 ana 1 ara öğün şeklinde besleniyor.