Liya01 Kızlar 1 aylık bebeğim var bugün akşama doğru sol gözü sadece kızardı sulanıyor çapaktan kapanıyor çok panik oldum ne yapabilirim yaşayan var mı 🥹
semAlya38 Liya01 göz nezlesi olabilir mi aceba bi götürün aile hekimine yeğenimde de oldu sonra ablama geçti damla kullanıyorlar ama yiğenim 4 yaşında
brsnhsm Liya01 Çocuk doktoru veya göz doktoruna götürün yarın. Damla ve merhem veriyor ilk günden hemen fayda ediyor. 1hafta düzenli kullanmıştım ben geçse bile kullanmak önemli 👍🏻
Sule9191 Liya01 bizimki de aynıydı doktor kaynamış ılınmış suyla sil sürekli dedi öyle yapıyorum ya göz kanalı tıkalıdır ya da biraz üşümüştür annesi
Zeynepcmrc Liya01 kendi sütünüzle silin gözünü ve diğer gözü de silin ama aynı ayrı makyaj temizleme pamuğuyla
Defhi Liya01 eniştem göz doktoru, kesinlikle anne sütü sürülmemeli diyor bebeklerin gözüne. Onun yerine gözün hem içine birer damla serum ve dışınıda makyaj pamuğuyla aynı serumla silebilirsiniz. Bizimde oldu hemen geçti
Zeynosileannis Liya01 Pamuk ve su ile silin. Benim bebeğimin gözyaşı kanalı tıkalı 10 aydır bu şekilde. Ayrıca doktor sakın anne sütü falan sürme demişti mutlaka sür diye yazan olur söyleyim dedim
Ayseylm Liya01 ilk doğduğunda benim bebeğimizde vardı eşim bişeyi yok deyip hep geçiştirmeye çalıştı ama beni hep rahatsız etmişti götürdük göz kanalı tıkalıydı masaj yapmamı istedi ve antibiyotikli göz damlası vermişti bir göz doktoruna götürün gerekli ilacı ve bilgiyi onlar size verir