Bu 2 yas sendorumu neymiş ya böyle. Herkes derdi bu kadarını beklemezdim. Herşeye ama herşeye ağlamalar . İstediği olmasın bütün herşeyi atıyor ağlama krizlerine giriyor. Az önce uyku tulumu gitmemek için abartısız yarım saat ağladı. Uyku saati geliyor asla yatağa gitmek istemiyor yine saatlerce ağlıyor. Oyun oynuyoruz beş dakika sonra başka oyun sonra başka baska . İkna etmek inanılmaz zor. Nasıl bitecek bu 🥺 rabbimsaglik versin tabiki en önemlisi o hele ki felaketten sonra… isyan etmiyorum sadece tahmin edemeyeceğim kadarmis