Salina Özellikle gece kaç saatte bir uyandırıp emzirdiniz ya da emziriyorsunuz? Haftaya 40ı çıkıyor. Şu an gündüz istedikçe, gece ise 2 saatte bir uyandırıp emziriyorum.
YaseminAren Salina gece bebek uyandıkca emzırdım brn doktorum da oyke onermıstı acıkınca agladıkca aldım
amansallagitsin Salina bu sekilde devam edin uc ay onemli uc aydan sonra kilo alimi yavasliyor meme reddi basliyor vs bu yuzden uc ay anne ve bebek bagini guclu tutmanz gak dedi guk dedi meme vermenz saat tutmamaniz gerekir. Ancak iki ve uc saat sonra geceleri uyandirmadan ruya orgunu yapablrsnz hem sz zorlanmazsnz hem bebek uykusu bozulmaz.
almilabuss Salina ben sarılık riski geçtikten sonra ne zaman isterse verdim hiç saate bakmadım. Sadece süreyi uzun tutmasın diye bakıyordum
bal_cocuk Salina benim doktorum 40 ından sonra uyandırma dedi kendisi uyanırsa emzirirsin yoksa uykusunu bölme beslenme kadar gece uykusu da gelisimi için önemliymis. Simdi 2. Ayı doldu gece 12-1 gibi yatıyor sabah 6-7 gibi kalkıyor bazen uyanırsa emziriyorum ama genelde uyanmıyor.
amansallagitsin Salina bebek uyurken uyandirmadan ihtiyacini karsilamak yani ornek veriyorum yaninda mi yatyr iki uc saat gecms hala uyanmadi mi uyurken memeyi verin o uykuda emicek uyanmadan.
bal_cocuk Salina neden korkuyorsunuz. Doktor kontorolünde her şey yolundaysa diger türlüsü size de bebege de eziyet. Çünkü sizinde sütünüz icin uykunuzu almanız gerekiyor. Bebek içinde kaliteli uyku en az beslenmesi kadar önemli. Gündüz her istediginde emzirirseniz geceye gerek kalmaz