Metee1616 Aybars-mom160821 16 tane dişi var 8 altta 8 üstte bu ara alt azı dişinden biri baya kabarmış beyaz
asiltonunmommysi Aybars-mom160821 ilk dişini 4.5 aylıkken çıkarttı 10 gün sonra 18 aylık olacak şu an 14 dişi var
Kaptan03 Benim bebiş 17 aylık 10 diş var iki üst azilar yeni yenii çıktı 😣😣 azida çok huzursz ediyor yahu
Aybars-mom160821 Gulnihal22 asiltonunmommysi Sevvl06 MeetJoeBlack Bizim 8tane şimdi yukarda azı diş patlamış 9 iki alt kabarmış gelmek üzere bide yukardan azı 12olacak çıldırıyor aşırı zorlanıyor aylardır etleri kocaman kabarık ve az diş çıkarması normal mi yaa geç çıkarıyor zor çıkarıyor birden hepsini cikariyor çıkarınca da
Gulnihal22 16 tane dişi var. Şu sıralarda kalan son 4luyu zorluyor sanırım bu gece ateş nobetindeyim 🤦
Aybars-mom160821 Gulnihal22 diş ateşi ,çok yüksek olmaz canm bekleme havale geçirir diye korkuyorsun herhalde
Gulnihal22 Aybars-mom160821 akşam üstü başladı hafiftir 37lerde seyretti saat 11den sonra coştu 1 doz calpol verdim yine de bekliyorum belki dis olmayabilir. Havaları güzel görünce parklara koştuk üşütmüş olması da muhtemel 🥺
Gulnihal22 Aybars-mom160821 gelişimsel olarak her bebek farklı olduğu için farklı zamanlarda diş çıkarmaları normal bence. Yani benim oğlum azı dişlerini yaşından sonra çıkardı ama önce çıkaranlar da duydum. Erken çıktı diye düşünüp takılmayın bence
asiltonunmommysi Aybars-mom160821 benim oğlumda 2 3 tane aynı anda çıkarıyor. Normal tabi her bebek farklı