Bebeğim saat 21.00 da uyuyor gece iki kere beslenip sabah 6 buçukta uyanıyor. 8 e kadar oyalıyorum 8 de bebeğimin uyutup bende uyuyorum ama uyanamıyorum. Biz eşimle görev nedeni ile farklı bir şehirdeyiz babam geldi ziyarete bebeğim 9 gibi uyanıyor bebeğimi babama veriyorum tekrar uyuyorum bu iki gündür sabahları uyumamaya çalışıyorum bebeğimi 12 de öğlen uykusuna yatırdığım da uyudum uyanınca yine bebeğimi babama verip yine yeni düşüp uyudum en az 2 3 e kadar 🤦♀️ normalde böyle değildim eşim nöbet usulu çalışıyor bazen olmuyor olduğunda da nöbetten geldiğini için gündüzleri uyuyor. Babam var diye mi bende ki bu salmışlık anlamadım. Sabahları mutlaka kahve mi de içerim sizlerde de böyle bir sıkıntı var mı veya bir öneriniz?