ellerimtombik1 Bu uygulamaya her ay yazmıştım şimdi baktım hiç biri yok gozukmuyor cikiyorum giriyorum düzelsin diye yine yok nedennn??
Kubrasolmmaz ellerimtombik1 merhabalar annemiz kayıt sistemimiz var kayıt olmadıysanız silinmektedir ve uygulamayı silip geri yüklediyseniz silinmektedir. 🌸
ellerimtombik1 bypolat ben de telefon değiştirdim ama sonuçta kendi hesabınızla giriyoruz niye gidiyorki ya 😡gitti mi şimdi bilgileri bebemin keşke başka yere not etseydim