Kızlar bebeğim 15 aylık ve çok hiperaktif durmuyor resmen. Ve sürekli düşüyor zaten yürürken. Bugün kanepeden tam ters otururken sırt üstü düştü saniyelik resmen. Asla oturmadığı için yerine hiç oturacağına ihtimal vermemiştim. İki dk ağladı ağlamadı sonra normal hayatına devam etti. Ama benim içim içimi yiyor şuan 16. Saatteyiz herhangi bir belirti yok. Endişelenmeli miyim? Yoksa sabahtan doktora mı götürmeliyim? Doktorunu aradım sabah kusma uyku hali gözlerde kayma vs varsa hemen getir dedi ama hiç yok.