Asilbebekkk Kızlar 1 yaş bebeklerinize kan tahlili yaptırdınız mı? Yaptırmak şart mı hiç yaptırmak istemiyorum çok çok ağlar kuzum😭
Seheyas Asilbebekkk yaptırın muhakkak b12 biraz düşük çıktı devletteki doktor birşwy olmaz dedi özelde nimenrix aşısını yaptırmaya gittiğimizde özeldeki doktor b12 ocean ve 600 d vitamini kullananlım dedi
my_ Dun yaptirdim cok agladi ben ondan cok agladim ☺️ demir ilacini birakmak cin yaptirmak gerekiyordu. Degerlerimiz iyi cikti demir takviyesjni biraktik. Sevdigi yiyecek varsa yaniniza alin. Ben muz aldim. Muzu gorunce biraz.sakinlesti
Seheyas Asilbebekkk 8-10-20 aylık bexsero 13 ay nimenrix olarak ayarladı doktorumuz bir doz bexseromuz kaldı 1 yaşından sonra nimenrix tek doz oluyor